Barbacka hoppning

Idag vaknade jag vid 10 och gick ner för att kolla hur det gick med stallet, vi har nämligen årngrat oss och har tagit bort plåten och satt dit brädor istället. Sen gick jag upp och åt frukost innan Jossan kom och vi skulle rida. 
Vi red först in i dungen innan vi red till nya för att hoppa. Jag hoppade först fram på ett sockerbits hinder och sedan hoppade jag på två olika linjer, en med 5galoppsprång och en med fyra. Jag hoppade även en oxer och ett räcke med låda några gånger. Sen kom mamma för att fota och filma och då höjde vi ena räcket till 105cm och hoppade det några gånger. Roppe var lite seg från början idag men sen så piggna han på sig. Vi har inte hoppa så mkt barbacka så han var superduktig endå!:) På vägen hem så red vi även ner till ån för att dom skulle få bada lite och roppe som aldrig badat i ån förut tyckte det var super kul!
bilder och film kommer:)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur vågar du hoppa 105 BARBACKA?!?!

2012-07-26 @ 08:24:15
URL: http://www.jsdressage.blogg.se




Kom ihåg mig?

)





Trackback
RSS 2.0