har tråkigt, Ropper

Du och din häst

Ryttaren 

Namn: Emelie

Ålder: 14år (15 i september)

Klubb: sundsvalls ridklubb

Högst tävlat: LC hoppning, LB dressyr

Antal rosetter: 32 tro jag:P

Hästen/Ponnyn 

Namn: Ropper B

Ålder på hästen : 14år

Mankhöjd: 168cm

Kön: Valack

Färg: fux

Högst tävlat: LC hoppning (100cm)

Tävlad med föregående ryttare:  LA hoppning (120cm)

Tre bästa egenskaperna: arbetsvillig, snäll och sööt<3

Tre sämsta egenskaperna: ...

 Erat/Eran

 Högsta klass ni tävlat: LC

Högsta hinder ni hoppat: 120cm

Högsta bana ni hoppat: 110cm ?

Vanligaste placering: inte tävlat så mkt

Vanligaste tävlingsklass: LC

 Antal

 Rosetter ni har: 3st

Plaketter ni har: 0

Gånger du ramlat av din häst: o

Vem/vilka 

Får rida på din häst utöver du själv: dom jag vill:)

Ägde din häst innan du fick den: Maja ojala

Får du hjälp utav på framhoppningen: mig själv:P

Går du banan med: mamma

 

Hur länge 

Har du ridit: ca 9år tro jag:)

Har du ägt din häst: ca 2månader

Tog det tid innan du började älska din häst: nopp

This or that

Inomhus/utomhus: 

Häst/ponny

Gräs/grus

Spån/torv

 Lera/snö

Morötter/sockerbitar

Se på film/hästhoppning på tv 


Kommentarer




Kom ihåg mig?

)





Trackback
RSS 2.0